att träffa sin älskling i en dag sedan säga adjö igen.. det kommer bli hårt

ingenting är ditt fel hjärtat, det är bara jag som blir känslig när det handlar om att vara ifrån varandra.
jag vet inte hur jag ska hantera min saknad, jag försöker så gott det går men det slutar i tårar ändå tillslut.
du gör inget fel, du har semester. och vi "måste" vara ifrån varandra lite också.. ?
det kommer bli obeskrivligt när jag ser dig komma in igenom dörren till ditt rum, ditt leende och din värme.
Fan jag längar men det är hela 10 och en halv dag kvar.
Åhhh, jag orkar verkligen inte mera.
vill ta tåget ner till dig och pussa och krama dig hur länge som helst. vill träffa dig nu. 


JAG STÅR INTE UT LÄNGRE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0