idag kommer bli den värsta dagen i mitt liv.

morgonen börjar med tårar och saknad, en klump i magen av oro. vart är min trygghet när inte länge du finns här i min närhet?!
idag kommer bli en av dom värsta dagarna tror jag, jag längtar så jävla mycket tills du kommer hem och vi håller om varandra i en evighet, jag kommer aldrig släppa tagen om dig.
hela den dagen du är hemma så kommer jag vara fast klamrad vid dig och sno massa kärlek, för sen åker du dagen efter i en vecka igen men grabbarna.
det kommer att bli hårt att släppa någonting man saknat i 2 veckor, det kommer att göra så jävla ont, det gör så jävla ont.
jag trodde att jag var stark nog att klara det här, men fan heller.
Datum:
idag är det den 17de, jag åker till dalarna den 25te, kommer hem den 28de. du kommer hem den 29de, du åker den 31a, du kommer hem den 7de. (vi åker till skåne den 13de?), skolan börjar den 25te.



SÄMSTA SKITEN SÅGONSIN! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0