Kan inte somna :/

saknar dig hjärtat,
det är svårt att somna utan dig vid min sida.. så tomt och obehagligt.
råkade lägga på samtalet, då du låg och sov på andra sidan änden.
har drömt i tankarna medan jag har varit vaken, mardrömmar.
Jag vill ha dig här bredvid mig, kunna anfalla dig med kramar och pussar när jag känner för det.
kunna bli om hållen till sömns.
det rent ut sagt suger att du ligger i en stuga i Skåne ensam och sover när jag lika gärna kunde legat där hos dig eller du här hos mig.

Saknaden är stor ska du veta, du är den ända som kan få mig trygg om nätterna eller få mig att känna den där behagliga lyckan inom mig.

Tack hjärtat för att du finns för mig, dag som natt.
vi ses om 11 dagar.. nedräkningen har börjat 
(en pömsig älskling en dag på stranden)
du är den finaste, i mina ögon så kommer du ALLTID ligga etta, fan jag kommer älska dig tills döden skiljer oss åt!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0