05.54

"Godmorgon" kan man säga så nu den här tiden på dygnet?!
igår blev det ändrade planer, älsklingen ringde och sa att jag inte kunde sova där pga av att han skulle upp jätte tidigt morgonen där på (idag) och att han hade läxor han skulle göra. så det blev en hemma kväll som jag spenderade sovandes i sängen.
jag gick och la mig runt kl 17 pga mitt griniga humör ville inte göra någonting annat än att sova eller att vara med min pojkvän så jag gick och la mig och sov, jag har legat där i 12 timmar nu, så jag tyckte att det var dags att gå upp nu :)
nu är jag på hyfsat bra humör iaf, ingenting som stör mig än så länge iaf.. HAHAHAH!
Juste!
jag sprayade ju mitt hår igår med blond sprayen, det en nyans ljusare igen :) men håret blir verkligen strävt när man har det i efter föningen. det blir kladdigt och typ som sockervadd. men det får man stå ut med tills dagen där på då man kan tvätta ur det igen :D
så idag ska jag tvätta mitt hår med silver schampo.
det här är mitt silver schampo som jag använder, det är jätte bra!!
finns oftast att köpa på frisör salonger.
ska bli skönt att tvätta ur sprayen ur håret!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0