2010-03-09

11 månader sedan jag och min underbara pojkvän blev tillsammans, den bästa dagen i hela mitt liv.
ååååh det finns verkligen inga ord hur glad jag är för att vi verkligen har hållit ihop så här långe, inte för att vi skulle ha gjort slut men ändå.
Du är det bästa som hänt mig max, du får mig att känna mig levande. jag vill aldrig släppa taget om dig älskling!
gamla bilder ifrån snart ett år sedan..
jag älskar dig världens bästa och underbaraste kille, du är det som betyder mest för mig!
du har verkligen allt!
du ser bra ut
du luktar BÄST!!
du är snällast
du är snyggast i världen
du är mysigast
du är underbarast
du är finaste människan
du är den perfektaste pojkvännen
du är den mest omtänksammaste
du är den gulligaste
du är den BÄSTAAAAAAAAASTE!!!!!!

Ja och självklart mycket mer än det. du är min ängel hjärtat. och jag kommer att älska dig så länge som mitt hjärta slår varje slag mitt hjärta slår, slår det för dig!
vi har gått igenom allting tillsammans älskling, från att inte veta ett skit om varandra i  telefonen till att bli tillsammans och nu veta allt om varandra, det är någonting jag bara trodde fans i filmer.
att man träffas genom telefonen och sedan är som menade för varandra när man träffas.



Första gången jag såg dig där i backen till gymnasiet så såg jag dig i min framtid, jag blev helt varm i hela kroppen när du gick där och log mot mig.
och det första som du ta till mig var "Tjeeeenare SNYGGING"
min mage fylldes av fjärilar och jag kunde knappt säga någonting efter det, jag kunde bara inte förstå hur just den finaste människan på jorden kunde säga så till mig.
alltså jag kunde inte hålla emot leendet på vägen hem sen den natten, jag låg i sängen hela natten och kunde knappt somna för att jag var helt såld i dig.
och alla kvällar som vi låg hela kvällarna och ända in på natten och pratade i telefonen, jag var tvungen att viska satan för att inte min bror skulle vakna.
minnen älskling!
jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag kommer att göra det föralltid.
längtar efter att få träffa dig idag :) <3

Kommentarer
Postat av: märta

grattis på 11 mån dagen :D <3

2010-03-09 @ 19:41:30
URL: http://maretta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0