Älskling,låten stämmer in precis. precis så här hjärtat!

max, du är en sån underbar person och jag är så jävla lycklig när jag är med dig, när vi ligger i sängen och kittlar varandra och garvar av lycka, då känner jag hur hela världen runt om kring oss stannar och det finns bara du och jag.
du får mitt att känna kärlek, du är den första som någonsin fått mig att känna så här, fått mig att gråta av saknad, av lycka och av kärlek. Du får mig att känna mig tillräcklig, du var det ändå som behövdes för att vända mitt liv.
och jag är så oerhört tacksam för att du håller dig kvar vid min sida, jag har aldrig älskat någon människa på det här sättet, jag har aldrig varit kär på det här sättet jag har aldrig känt den här känslan i magen när jag tänker på någon och denna någon är du max falk.
den killen i mitt liv som får det att betyda någonting, du är en sån jä*la fin person och jag älskar dig ifrån botten av mitt hjärta, det finns ingen som du.
ingen som tar min hand när vi går på stan bland folk, ingen som kysser min inför sina vänner,ingen som lägger mitt huvud mot sitt bröst och håller mig tätt in till tills jag somnar,ingen som ligger vaken och väntar på att jag har somnat för att sedan kunna somna själv,ingen som ser mig djupt in i ögonen och säger att han älskar mig, ingen som håller om mig och man får känslan av att han aldrig vill släppa taget,ingen son tröstar mig när jag är ledsen och håller om mig, ingen som står uppför mig i alla lägen, ingen som pussar mig i pannan och berättar hur mycket han älskar mig och hur mycket jag betyder, ingen som lägger så mycket pengar som du gör på mig älskling. helt enkelt så finns det ingen som du! du gör allt det här och därför känner jag mig så otrolig älskad i din närhet.
du är den finaste personen i mitt liv, Den här historian är en ändlös historia...
vi är menade för varandra hjärtat!

jag kommer att sakna dig baby när jag åker idag, men vi ses ju på onsdag som tur är:) då ska vi åka skidor <3
jag älskar dig med hela min kropp och själ, jag kan offra allt för dig max..


Kommentarer
Postat av: mela

så otroligt fina!

2010-03-21 @ 17:14:42
URL: http://melabiatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0