Det bästa som finns är:

  • att höra den man älskar säga vad han/hon känner.
  • känna närheten av sin kärlek när man somnar, och sedan morgonen där på känna huden och närheten där bredvid sig i sängen.
  • vakna med ett godnatt sms som får en att somna om som en liten nöjd och lycklig prinsessa efteråt.
  • få ett helt Random samtal av den man älskar och bara prata om allt och inget och sedan säga "puss jag älskar dig" och lägga på.
  • att när man tvekar på någonting, att få ett tecken så att man blir övertygad igen.
  • att prata om verkligen allt och ingenting med sin käraste.
  • att få göra den man älskar glad och känna sig behövd.
  • att få Rosor av sin pojkvän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjärtat vill bara explodera av lycka i den situationen.
  • spendera tid med den man älskar.
  • skratta och ha roligt med folk som tycker om en.
  • känna sig vacker.
  • veta att någon tycker att just jag Är den BÄSTA och underbaraste, finaste flickvännen och tjejen i världen.
  • komma med frukost på sängen till sin älskling eller ge han/hon någonting, Göra Han/hon LYCKLIG!
  • att kunna säga att jag har den BÄSTASTE pojkvännen i världen utan att ljuga!
  • hålla handen och leka med den andras fingrar och verkligen bara känna kärlek igenom några rörelser.
  • att få den där lilla extra när man känner sig en aning bortglömd, som en blick eller kanske en hand som visar att jag faktiskt finns där.

Lite av allt det som är det bästa som finns!
jag valde bara ut det allra bästa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0