det fattas en bit

utan dig så fattas det en bit, det där som får en att bli glad, det som får mig att le, det som får magen att inte känna av den otäcka tomheten, det som saknas är du!
du är det som får mig att bli hel, tillsammans med dig fattas det ingenting. du är biten i mitt liv som fattas när du inte är vid min sida.
jag är beroende av att regelbundet höra någonting ifrån dig, veta att du har det bra, och att du är min.
ett ständigt behov, något som måste försvinna! det ställer bara till det.

-jag vet att du är min och att du älskar mig men ändå så varje gång jag lämnar din närhet så kommer oron tillbaka och terrar min hjärna och ger mig den där otäcka klumpen i halsen, den som inte vill försvinna förrän en tår runnit ner ifrån min kind.

någonting jag absolut inte vill behöva fightas med, jag vill kanna av min lycka även när jag inte är med dig, känna att jag är så jävla lycklig och kär, men den känslan förhindras lite på vägen pga mitt behov.
jag ska göra allt för att få det att försvinna.

Tryggheten under helgen är du, att veta att jag kommer få träffa dig på helgen lungnar ner hela min vecka, jag slipper känna all den här oron som flyger in i mig, jag har ett mål att sträva efter. jag vet att jag kommer få uppleva din närhet och kärlek igen.

allt det här vill jag egentligen inte skriva men jag vet inte vart jag ska lägga det om jag inte får det sagt eller skrivet. det är någntong jag skäms över och någoting jag inte kan stå för, det är ingenting jag styr över själv. någonting jag vill ska försvinna. någonting som förstör den jag är, det får mig att bli någon jag egentligen inte vill vara. någonting som gör att jag måste strida emot min vilja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0