en liten fundering.. Jag är nog fan den lyckligaste tjejen i hela den här världen. jag har världens bästa pojkvän att gå till när som helst. jag har dom bästa och finaste vännerna, jag har allt jag behöver. varför klagar jag :O

någonting att sluta med alltså!
men alla dagar är inte lika glada som den här tillexempel.
jag har det så jävla bra.
jag har en pojkvän som älskar mig, jag har vänner som älskar mig, jag har en familj som älskar mig, och jag har ett liv som jag älskar!
det kan ju inte bli bättre, vad är det isf? :O


Jag älskar mitt liv! tack vare speciellt min underbara pojkvän max, tack älskling!
men även mina fina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

världens bästa syskon? :O

2010-03-12 @ 12:04:14
URL: http://sophiamathilde.blogg.se/
Postat av: Ida sundell

Ja det med så klart brorsan :) <3

2010-03-12 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0