FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!! jävla skit dag, ingenting är som det ska idag! jag orkar inte såna här dagar. man vill bara lägga sig ner i sängen och sova tills allt blir bra igen!!!!!!!!!!!!!!!

inga p-piller, ingen pojkvän som svarar på sms (han sover nu troligtvis)
jag var i tyresö och skulle fixa p-piller men då stod det en lapp på dörren att just den onsdagen så var det stängt. och sen på eftermiddagen så åkte jag och kajsa till gullmarsplan och skulle fixa där, men nej då vara det bara kill mottagning. då fick vi tips om att åka till odenplan så vi fick karta och shit, vi hade mindre än 30 min på oss, men vi han!
men då säger dom att hon kan inte skriva ut recept åt mig, lalalalallalal! fan jag ville bara lägga mig ner och dööö!
ruschat satan för att komma dit och sen så kommer vi dit så är hon skit otrevlig och ba nej men vi kan fixa en tid men det blir flera veckor framåt..

Alltså inte min vecka den här veckan känner jag.
som tur är så kan jag blicka tillbaka tipp min perfekta tisdag kväll som var helt BÄST!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0