Friskis&svettis

från och med imorgon så börjar mitt sunda nya liv:
  1. jag kommer att bli tvungen att gå ner till sickla varje morgon, för att komma till min praktik.
  2. jag ska äta gröt (havregryns/mannagrynsgröt) ha med mig någon frukt att äta innan och efter lunch.
  3. jobba och sedan någon dag i veckan när jag slutat gå och träna på friskis&svettis det ligger bara 5 minuter ifrån min praktik plats :)
sen kommer troligtvis någon och hämtar mig på kvällen i och med att jag slutat på salongen runt kl 18.30 så det är ganska sent och MÖÖÖÖRKT att gå igenom skogen som jag måste göra för att komma hem!
jag tror att det är en bra start in för sommaren 10 som kommer nu! jag har verkligen bestämt mig att i sommar ska jag vara super nöjd med mig själv och min kropp!!!! :D
börjar man redan nu så kan man vara ganska säker på ett bra resultat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0