godmorgon alla morgonpigga ungar som inte kan sova..

klockan är bara lite över sju jaag vet, men jag kunde inte sova längre inatt, har sovit i bilen under dagen och gick och la mig ganska tidigt.
vaknade i natt av att två snubbar ringde mig och ba åh ida kom hit.. och massa shit! ingen aning om vika det va.

nu sitter jag i soffan och är lycklig över att internet funkgerar idag igen, det måste vara någonting med mibna hönder alltså, dom är unika XD ingen annan än jag har fått igång internet... ihihihihi

vill bara att klockan ska bli 8 så att dom kärlekspraret där uppe på loftet ska vakna för att frukosten är färdig dukad och det är dags att gå upp.



vill att min älskling ska komma hit nuuuuu!!!! men det är ju bara 3 dagar kvar nu :) längtar så himla mycket efter dig hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0