Godmorgon på er alla sötisar :)

vaknade ganska nydligen, av min jävla mens värk.. illa!
men det känns bättre nu.
vaknade med ett super mysigt sms i mobilen när jag vaknade i morse.. alltid lika underbart!
kajsa ligger här bakom mig och sover.
jag pallade inte sova mera frö nu börjar det bli ljust i rummet och då är det meningslöst att ens försöka :P
Idag så ska jag och kajsa troligtvis åka till vaxholm för att kolla på hennes killes match, sen efter det så ska jag iaf och kajsa ska nog med och kolla på min ÄLSKLINGS hockey match :)
sen ska jag hem med älsklingen och sova där. längtar satan alltså!

Kommentarer
Postat av: LEILA

Snygg blogg!

Kika gärna in i min & lämna spår efter dig. Fråga gärna frågor till mig.

Ha en trevlig dag <3

2010-03-13 @ 09:17:28
URL: http://lleila.blogg.se/
Postat av: T I N A *fotoblogg*

fin blogg ;D

2010-03-13 @ 09:44:26
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0