Godmorgon :)

är på ett jätte gott humör idag, vaknade klockan 6.00 och kollade på klockan.
jag är en person som bara får panik av att ligga kvar i sängen och sega när man har vaknat och är pigg, iaf som alltid när man är själv!
så jag gick upp direkt och satte mig vid datan såklart ;) bloggen går ju först så här på morgonen.. eller?! hahah jo men lite faktiskt.
hahah jag just nu, ser ut som en 12 åring. men whatever!
idag är det första dagen på mitt nyttiga/smal liv och praktiken får i ju inte glömma bort.
jag praktiserar i sickla på "Hair international" någon som har vägarna förbi så är det bara att titta in och säga hej ;) hahah!!
nu ska jag tvätta ansiktet och börja göra min gröt för min mage är hurngrig!!
åt ingen middag igår heller. inte bra !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0