hemma igen, eller hemma hos älsklingen igen rättare sagt!

kom hem för en stund sedan, älsklings pojken har inte slutat ännu men han slutar ganska snart så det blir mys!
ska tanka en film som vi kan kolla på när han kommer hem . är as seg så pallar inte göra nått speciellt.


tandläkaren gick bra, jag som hatar att gå dit själv sedan han borrade mig i kinden, usch det va fan inte kul! skräck för livet!!!!!!
aja men det gick iaf bra den här gången att gå själv, hihih.
dock gick det inge vidare bra att byta minhalsbands kedja.. dom hade inte min storlek inne. dom hade bara jätte stora och barn storlek, tokigt.
men ska testa i sickla imorgon annars så får jag göra stan någon dag så får jag kolla om dom har min storlek :)
så det löser sig tillslut iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0