hemma nu efter att ha varit hemma hos babe och kollat film

världens fail jag gjorde i morse!!! jag kubbar till tunnelbanan och sen så märker jag att jag inte har med mig mitt SL kort.. hallå?!
men jag klarade mig fin fint ändå hela dagen.  på bussen klev jag på och såg söt ut så slapp jag skicka Sms biljet som rånar mobilen varje gång!!!!!!!!
hihi ibland är det bra att vara söt xD skämt o sido my frisends
har haft en mys eftermiddag med älsklingen idag, först kom jag diig och svullade lite mat, åt trots allt ingen lunch idag pga den mil långa kön!!!
sen la vi oss och kollade på slumdog millioner. fett bra film, vi han dock inte se klart hela så fortsättning följer imorgon :D
nu ska jag äta lite mat :$ jag är ett mat monster! usch, men bättre det än godis :D ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0