Igen..

1. Det första du tvättar i duschen? det vill ni allt veta vaaa??!
2. Gillar du kaffe?
Jaa, smakar bra i munn
3. Hur mår du just nu?
Det är fan bra alltså!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
x
5. Berätta om din senaste dröm?
Hmm.. oj har inte någont minne om vad det kan ha varit..
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Nej, vem fan skulle det?
7. Vad vill du ha just nu?
Just nu vill jag ha sommar
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Nej det har jag inte
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
SUGER!!
10. Använder du smileys?
Men ja såklart alltid
11. Har du träffat någon kändis?
det har jag nog.. jo det har jag!
12. Gillar du keso?
NEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
dåligt minne fan, kommer inte ihåg.
14. Vilka länder har du besökt?
Grekland, Turkiet och finland..
15. Är dina föräldrar stränga?
Hahah ibland kanske, men det är lätt att ta makten ;) HHAHAHAH
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Aldig i livet.. eller kanske det skulle vara ballt!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
nej har inte mycket till rum just nu.
18. Brukar du hyra film?
Händer väll, om man vill se något speciellt och vill vara laglig ;)
19. Var kommer du vara på lördag?
Inte fan vet jag?
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Neeeeeej
22. Vad åt du till lunch? Lunch bufé på Pizza hut
23. Har du lockigt hår?
Lite vågigt sådär, men plattar det
24. När grät du senast?
Inte så länge sen
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Jaa, vem har inte
26. Favoritårstid?
Sommar - vinter, beror på
27. Vem höll du senast i handen?
Venne
28. Sover du med TVn på?
Men nää
29. Tycker du att du är gammal?
Jaa fan, snart 17 barre. Dags att börja pensionsspara?
30. Är du mörkrädd?
Jaa det är jag 
31. Gillar du ditt liv just nu?
ja så klart :)
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Jaaaaa, hela tiden.
33. Har du bra syn?
Bästa ever
34. Var är dina föräldrar just nu?
Hemma 
35. Vad har du på dig just nu?
Rutten tröja och leggins
37. Hatar du mer än 3 personer?
Ogillar som fan, ja!
38. Använder du sushipinnar?
ja om jag äter sushi,
40. Äger du ett vapen? Neeeeej
41. Vad var det senaste du köpte?
popcorn på bion idag 
42. Gillar du ditt hår?
Ibland
42. Gillar du dig själv?
jaa, vem gör inte lixom? 
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Mamma, 
44. Hur ofta använder du MSN?
När jag känner för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0