Kan inte somna om..

vaknade med mobilen tom i natt, inget sms som låg och väntade.. "/
töntigt jag vet men jag får den där oroliga känslan i magen när det är så. och börjar självklart ligga och fundera och tänka massa konstiga grejer och sen så kan jag inte somna om.
Jag måste sluta med att vara så här jävla kontroll freak!!!!!!!!
Alla tankar och funderingar får mig att bli arg, helt utan anledning egentligen, ilskan får mitt att inte kunna somna om. ilskan över går till oro..
FAN!
-Jag älskar dig, Förlåt om jag inte alltid behandlar dig som om det vore så. Men skulle allvarligt talat skulle jag aldrig klara att leva ett liv utan dig, du ger mig styrka och lycka älskling.
Meningen "jag älskar dig" kan bli uttjatad men det är dom närmaste orden för att kunna förklara hur jag känner. Men tillslut så kanske inte orden har någon betydelse längre? som vilken vanlig mening som helst..!?

Varför gör jag så här? jag har det så himla mycket bättre än många andra här i världen, jag ska inte behöva ens tänka så här, vi har varit tillsammans i snart ett år!Fatta ETT HELT ÅR. och jag är så här fortfarande..... det är fan inte lätt. Men jag försöker varje dag för att du ska slippa ha den där jobbiga och Stalker flickvännen som ingen vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0