morgon pigg? javisst!!

godmorgon alla morgon pigga människor :)
jag vaknade för en liten stund sedan och kunde inte somna om, men älsklingen ligger här i sängen bakom mig och myser och sover.
nu ska mamma och hennes barn gå ut och leka så nu blir det tyst här ett tag. Jätte skönt!
undrar vad jag och mina pojkvän ska hitta på idag.. hmm!? inga planer alls, antingen blir det en slappar dag hemma med film och mys eller så hittar vi på någonting.. vet inte ännu.får se på vilket humör älsklingen är på när han vaknar :)
kollade ju på hockey igår kväll det va roligt, dom van med 3-2 tråkigt nog var det bara en tränings match men men en vinst är alltid en vinst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0