något riktigt obehagligt hände inatt igen..

igår morse så sa sophia till mig att dom vaknat av att klockradion här ute gick igång på högsta volym mitt i natten, så tobbe hade varit tvungen att gå upp och stänga av den.
och inatt så vaknar jag av att min älskling ringer för att då har han kommit hem ifrån träningen vilket är runt kl 23.. någonstans, när vi pratat ett tag så börjar det tjuta, jag trode att det var i telefonen, men den så tar jag bort telefonen och hör att det är där utifrån och antagligen ifrån klockradion igen då.. fan va rädd jag var, som tur va så hade jag pojkvännen i telefonen.
men grejen var du den att dom tobbe eller sophia hörde inte det, så jag skickade sms ochjag hörde in till mitt rum att dom fick dom men ingen svarade så då ringde jag och då gick han upp och drog ur sladden.


Fyfan livrädd, den började max snacka om någon jävla dvärg som han alltid skrämmer mig med :P hahaha fan det var inte okej hur rädd jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0