Nya Ida börjar nu!!

Från och med NU ska jag :
  1. Alltid vara glad.
  2. vara tacksam för det jag har och uppskatta dom jag har runt om kring mig.
  3. se allting positivt.
  4. inte tänka och tro falska saker.
  5. INTE VARA SVARTSJUK!
  6. INTE VARA AVUNDSJUK!
  7. inte tänka på vad som KAN hända utan tänka Positivt.
  8. sprida glädje genom att vara glad och verkligen stråla all den lycka och kärlek jag går och bär på.
  9. inte behöva ha allting perfekt, allt måste inte vara perfekt.
  10. förstå att bråk inte betyder att man inte älskar varandra, utan att man kommer varandra närmre.
  11. förstå att det inte är sant att om:  bara för att man inte är med varandra utan är med någon annan så har man tröttnat och vill aldrig mer vara med varandra igen.(skumt!! men fan intala min hjärna det).
  12. sluta stalka min pojkvän, ge han lite tomrum.
  13. inte behöva bekräftelse hela tiden om att jag är älskad och att jag duger.
  14. skaffa ett Bättre självförtroende.

Ja vad tycker ni?
låter som en bra förbättring tycker jag! nu gäller det bara att jag ska tänka på allt det här och verkligen förbättra mig inom allt det här och lite till så klart!
Men bara man vill så går det.
Och jag VET att man har hört mig säga det förut(att jag ska förbättra mig) men nu JÄVLAR GÄLLER DET FOR REAL!!!!
Jag ska bli världens bästa och underbaraste tjej!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0