Saknar

jag saknar min pojkvän oerhört mycket, vill bara stå tätt in till honom och bli omhållen i all evighet.
där kan ingenting ont komma åt mig, där känner jag en skön trygghet.
när jag har han i min närhet så känns livet som en dröm, en dröm man vill stanna kvar i förevighet och aldrig vakna upp ur.
för första gången i mitt liv så är jag så jävla lycklig så att jag till och med tror att jag är den lyckligaste människan på jorden. Max du får mig verkligen att må bra, när jag är med dig så är allt verkligen helt perfekt, inte det minsta lilla fel.
kan låta helt omöjligt men för mig så känns det verkligen så, och jag hoppas och tror att du känner samma sak!?
vi är menade för varandra älskling.
mitt liv innan dig är absolut ingenting jag har lagt på minnet, inget speciellt eller något viktigt, någonting jag helst bara vill glömma bort.
efter att du kom in i mitt liv så har jag byggts upp på nytt, skapat någonting fint.
dom dagarna eller stunderna vi bråkar får jag en oro i hela min kropp och hjärta, smärtan smyger sig fram igen.
rädslan av att gå miste om dig tar över och vägrar att försvinna.
den tiden vi har det som bäst är helt underbar!
Då vi inte bråkar(nästan hela tiden)  så är allt helt perfekt,jag känner mig älskad från topp till tå. och jag hoppas du känner den kärlek jag ger dig älskling.
av alla ord i hela världen så räcker inget till för att förklara min kärlek till dig.
-jag är kär i dig, det vet du!
-jag älskar dig, det vet du!
-jag vill spendera mitt liv med dig, det vet du!
-jag vill aldrig förlora dig, det vet du!
-men vet du att du är den jag alltid letat efter!? någon som kan göra mig glad genom att bara finnas i mina tankar, få mig att må bra genom en puss på pannan, få mig att känna mig behövd genom en kram.
allt det där har du älskling, du får mig att känna allt det där.
du har allt jag har önskat mig, du är den som alla tjejer drömmer om, du är den killen som alla killar vill vara, du är den sonen som alla föräldrar vill ha, du är den killen som jag vill ha!!
det kan helt enkelt inte bli bättre älskling.
vad som än händer så kommer mitt hjärta alltid att tillhöra dig, och ditt namn kommer alltid finnas skrivet inuti mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0