SKIT DAG!!

vaknade i morse bredvid min älskling, länge sedan sen sist nu. hur mysigt som helst.
när han skulle till skolan och jag till ungdomsmottagningen för att fixa nya p-piller så går jag till centrum och går dit så har dom skrivit en lapp på dörren att dom har stängt nu på morgonen och att man skulle komma tillbaka efter kl 13. DAMP!
så jag satte mig på bussen mot gullmarsplan och när jag är framme så ska jag gå ner till tuben och ser så att det är fucking 20 minuters vänte tid. troooooo att jag skulle sitta där och vänta lixom, så jag började gå hem och det tog mig typ 20 min eftersom att det var så jävla halt!
nu är jag äntligen hemma iaf men nu är bara problemet att jag saknar max mest igen!! fan alltså! hatar att känna en saknad, man känner sig tom på nått sätt.
men men det är bara leva med det,
hoppas på att få prata med älskling i telefonen ikväll då är min morgon dag räddad iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0