Trött men ändå inte..!? trött för att jag inte har någonting att göra. Datan blir tråkig efter ett tag.

jahapp, vad ska jag göra nu då? jag vill inte gå och lägga mig för så vaknar jag så tidigt imorgon.. ska försöka hålla mig vaken iaf en timme till, om min jävla Tv hade fungerat att kolla på tv på hade det inte vart några problem. men pappa har inte hunnit fixa det ännu, några jävla antenn sladdar som ska kopplas och skit..
Längtar galet tills imorgon kväll :) då ska jag äntligen träffa min pojkvän igen efter 4dagar ensamhet.!
det ska bli mysigt, och ännu en mys faktor är ju att vi firar 11 månader då så det kan ju faktiskt inte bli bättre än så.
jag har galen bild brist just nu, orkar inte ta några bilder.. men jag bjuder på två bilder jag tving tog precis ;)
ni får ursäkta mitt utseende för tillfället, osminkad och allt!
Håret ser inte så farligt blont ut på bilderna som i verkligheten.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0