världens underbaraste kväll igår!

igår när jag kom hem till älsklingen så välkomnades jag av en BAMSE kram av min sjukt snygga pojkvän.
sen gick vi in på rummet, och han fick sitt armband jag köpt åt honom och jag fick ett jätte vackert guld halsband med ett hjärta på, men kedjan var dock för lång så det måste vi åka och fixa.
jag vill spola tillbaka tiden från när jag kom in igenom dörren där igår och få leva den kvällen igen.
det var så himla speciellt allting.
den absolut mysigaste, underbaraste, kärleksfullaste, finaste, och helt klart den bästa kvällen på riktigt länge!!

jag älskar dig älskade pojkvän <3
tack för att du förgyller mitt liv.
jag saknar dig, redan det första steget jag tog åt det andra hållet i morse så började jag sakna dig igen.
men vi har ju troligtvis någon dag i helgen att se fram emot hoppas jag :)
du är mitt allt och jag vill leva med dig föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0