min kärlek till dig är större och starkare än någonting annat på denna jord.

"det är precis så som han sjunger i den här låten Ida, har jag dig behöver jag ingenting annat!"

kommer aldrig att glömma dom orden, den stunden och den dagen. hela mitt hjärta värmdes upp och mina läppar bar på ett stort leende. Min kärlek till dig är så otroligt stark, ingen kommer någonsin kunna påverka mina känslor för dig hjärtat.
En sån underbar pojkvän som du är det inte många som har, jag trodde inte att det skulle finnas en sån fin människa som du, det fanns bara på film trodde jag.. men det visade sig inte vara sant.
Du är den som alla tjejer vill ha, den ideal pojkvännen alla letar efter, och jag har den turen att få dela mitt liv tillsammans med dig. Jag är så himla lycklig över att du är min, bara min!
det finns ingen som kan älska någon så som jag älskar dig, Ingen!!
du är verkligen speciell, i mina ögon kommer du alltid att vara den rätta, den perfekta!
Två starka viljor och två envisa människor gör så att det kan bli lite trubel och tjaffs ibland, men det är ingenting som förändrar vad jag känner för dig, det är någonting som jag anser vara en trygghet.

i din famn känner jag mig trygg, med huvudet på ditt bröst och din hand vilandes i mitt hår, det finns inget tryggare och lugnare ställe att ligga på. det är just det jag älskar med dig, lugnet.

jag kommer aldrig att glömma känslan jag får varje gång vi är med varandra och känslan jag får varje gång vi pussas eller när vi ligger och sover och du krama om mig mitt i natten.
dom kvällarna jag somnar före dig så håller du om mig så att jag somnar på ditt bröst, och ligger och pillar i mitt hår.
stunderna när vi kan sitta tätt intill varandra och bara hålla om varandra och beskriva vår kärlek utan ett ända ord.
Dom kvällarna jag inte kan sova för att allt bara känns jobbigt och rörigt så lägger du alltid dig bredvid mig och lugnar ner mig på bara någon sekund och jag somnar inom några minuter.
dom gångerna när vi kan ligga på sängen och busa och kittla varandra i evigheter är fan det roligaste som finns!

- vet du att du är den jag alltid letat efter!? någon som kan göra mig glad genom att bara finnas i mina tankar, få mig att må bra genom en puss på pannan, få mig att känna mig behövd genom en kram.

Älskling, du måste förstå hur jävla mycket du betyder för mig, hoppas verkligen att du gör det. Max Falk du är den underbaraste personen i mitt liv. Det vackraste jag vet är att se dig när du ler, när leendet skiner fram i det där fina ansiktet. Det finns ingenting så vackert. att se dig när du sover, hur du sakta andas in och ut, är en underbar känsla.
Jag vet inte vad jag mer ska säga men du får mig verkligen att känna lycka i hela kroppen varje gång jag är med dig, Du är den person som jag alltid kommer att vilja hålla i min hand, oavsett vad som någonsin kommer att hända så är det dig jag kommer att älska livet ut.
Hur jag än beter mig emot dig och vad jag än gör emot dig så kommer det alltid att finnas kärlek i det, jag kommer aldrig att göra någonting illa menat mot dig, aldrig någonting menat att såra dig, Ingenting!!!
förlåt om jag betet mig konstigt, och surt men det är ingenting jag gör med flit.

vad som än händer så kommer alltid ditt namn finnas skrivet i mitt hjärta! Den tiden jag har med dig kommer aldrig försvinna ut mitt minne, Dom orden du sagt till mig kommer häller aldrig försvinna ur min hjärna.
du har satt ett spår efter dig i mitt liv, och vad som än händer så kommer jag alltid minnas det vi haft!!!!


Det är bara du som kan få mig att känna lycka på det här sättet älskling 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0