exklusiv eftermiddag (BILD BOMB)

efter skolan så hämtade kim mig med moppen, (HAN TOG MOPPE KÖRKORT IDAG!!!!!) sen vart jag jätte blöt och kall, då kom jenny och plingade på :) så var jag med henne en stund, sedan så kom mormor och morfar ner och jag klippte morfar, sen fikade vi lite.
mormor kliade mig på ryggen ååååh mys! man könde sig som liten igen, hihi!!
Idag i skolan så var det ett el-fel i matsalen så dom kunde inte servera mat, så alla fick sluta..... MEN vi skulle ju såklart stanna, för vi hade ju kundpass och det va ju jätte viktigt att vi inte ställde in det tyckte våran lärare.. -.- DRYGT!
så vi fick nöja oss med en macka till lunch som hon beställde ifrån cafeterian.
SÅ VI LALLADE RUNT I SKOLAN OCH TOG MASSA KORT!!!
Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0