någon frågade mig om jag va hel svensk.... och jaa det är jag (aa eller asså 15% finsk) men det är ingenting jag skylltar med..

godmorgon mina små korvar :)
sovit gott?
vaknade ganska precis, lite dumt eftersom att jag har galen sovmorgon idag... men kan man inte sova så vafan ska man plåga sig i sängen??
idag är det fullbokat på schemat, efter skolan så ska jag och Frida fixa vårar löshår (så att vi kan sätta in det med keratin) sen kl 19 så blir det mysig middag på jesses med fanny och hennes mamma och jag och min mamma :) vi ska snacka lite om resan och så ;)
ni minns väl? ;)

Kommentarer
Postat av: proppe

haha du är väl 50 % finsk? :)

2010-10-13 @ 09:53:42
URL: http://sophiamathilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0