För mycket fritid

fick lite tid över så tog lite bilder på dagens outfit,
ska snart rusa iväg till tunnelbanan, börjar morgonen med formvigning (frisör) kl 10.
ska försöka ta tag i bloggandet igen, det är ju kul att kunna kolla tillbaka.
helgen va toppen kul, vi har firat tobbe både lördag och söndag med jättegoda middagar och trevligt folk. i lördags så var jag på lokal fest i tyresö, det va skit kul. blev hämtad av en killkompis så det va jätte snällt, slapp irra runt där själv i kyla, mina polare va redan där så det vart en jätte lyckad kväll med mycket dans. träffade även en gammal bekant, som jag umgicks med resten av kvällen. Fick ragga lite åt henne också ;) körde på nyktert, skönt att vakn upp utan minnesluckor och sprängande huvudvärk ;) hahaha!
sen sov jag hos min kära vän Aila.
denna vecka är fullbokad redan nu, det känns ganska skönt!
ska träna ikväll :) wuhuu längtar!! BOXNING :D as roligt! ett tips för er som tycker att träning är trisst och jobbigt.... Boxningen tar verkligen på hela kroppen och det är sit kul för alla peppar alla och man är helt sluuut efter!
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0