prioriterar inte bloggen så högt just nu

helgen har spenderats med fanny typ, mysigt! i lördags satt jag dock barnvakt i 9 timmar så där rök min kväll :P
just nu så har jag precis ätit upp min frukost och sitter och fryser, vågar inte ens tänka på hur kallt det är ute då :( 16 minusbrader liksom, på alla hjärtans dag och allt!
asså den här dagen är fett överskattad egentligen. och särklit om man inte känner att man vill spendera den med någon speciell. fast jag ska ju i och för sig va med fanny idag :) så det blir trevligt!!
jag börjar kvart över 8 idag -.- jätte drygt! asså idag blir det förfan vinderjackan på asss.
jag och fanny ska träna idag också :D niiiice bre!
JAG VILL TILLBAKA TILL THAILAND!!! ASSÅ DET ÄR TYP SORLIGT AT TÄNKA TILLBAKA FÖR ASSSÅ......VENE MEN DET GÖR BARA DET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0