Tjaaaa :D flyttar tillbaka min blogg nu!

mycket roligare att blogga här på blogg.se än på nattstad. :))
just nu så sitter jag och frida i skolan och har världens längsta rast. kl 13 börjar kundpasset :) roligt!
har typ fett ont i halsen men det måste väl gå över snart hoppas jag!!!
imorgon är det fredag igen :) fan va veckorna går fort!!
ska troligvis träffa kajsa idag efter skolan! om vi löser det med tiderna, jag slutar liksom halv 5 -.-



åh jag måste berätta om mig mooorgon!!! jag vaknade 07.30 och kollade på mobilen och fick paniiiik, jag skulle liksom gå hemifrån då... så jag typ hoppar upp ur sängen och slänger på mig kläder och sätter upp en toffs sen springer jag iväg till tunnelbanan, men jag hann :D trode fan aldrig att jag skulle göra det :P

Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0